26 november.

Jag lyckas på nått sätt alltid skriva på just onsdagar.
Lite slarvigt att inte skriva lite oftare, fast en gång i veckan är ju bättre än inget alls.

Lite kort som helgen då:
I fredags var det det "vanliga" dagiset som gällde för mig, fast på den stora avdelningen.
Det var riktigt riktigt roligt måste jag säga. Jag blev jättebra kompis med två av killarna.
Vi lekte och spelade spel och hade det roligt.
Efter jobbet åkte jag hem, väntade på att Patrik skulle komma hem, och när han väl gjorde det
så hade han Guitar Hero World Tour med sig hem, så vi invigde det. På kvällen kom
även Kalle och Oskar förbi och även dom spelade, haha :)

I lördags var det som vanligt innebandymatch. Nykvarn tog emot Täby, och usch vilken
match det blev. En av de tråkigaste matcherna den här säsongen. Tolv sekunder i sista perioden
lyckades Patrik dra på sig det grymmaste matchstraffet och är nu avstängd från matcherna en tid framöver.
Lite trisst måste jag säga, men men..
Efter matchen kom Petra, Anders och Johanna över. Dom hade mat med sig, mmmm.
Eftersom att jag var så extremt sugen på att hitta på något på kvällen och ingen annan
var det, så var det extremt tur att Johanna följde med, då vi satt hela kvällen och snackade skit istället :)

Söndagen
då. Storstäd stod på schemat. Senare åkte jag och mamma till Etuna, införskaffade mig
ett par riktiga vinterskor, som jag kan ha när jag är på dagis och jobbar. Efter Eskilstuna så bar det iväg till
Milla som bjöd på tacos, det var smarrigt!!

I måndags var det återigen dagisjobb som gällde. Åkte lite i backen med barnen och träffade även på
småttingarna, dom är så mysiga!

Och igår, så var jag lärare i en tvåa. Herregud vilken klass. Ingen lugn och ingen ro. Vi hade bibliotekstimme,
och sedan var det fritids som gällde. Dom flesta barnen var ute och lekte, men några få var inne.
En liten kille gjorde en mask till mig, så vi kunde leka superhjältar, haha!

Nu, ska jag göra mig iordning, för att sedan ta itu med endel saker.
Det ska bli niiiiiiiiice!

(Molle, om du läser, vilket jag antar att du gör, så får du gärna ringa mig idag eller när du har tid,
jag har inga pengar på mobilen och det var länge sen vi prata :()

PUSS

She's got it out for me
But I wear the biggest smile

Kommentarer
Postat av: malla

sweetie- jag ringer dig på en g :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback