30 november.

Sista dagen på denna otroligt tråkiga månad, vilket betyder att det är en ny, och lite
trevligare månad imorgon.

Denna helg har iallafall bestått utav jobb. Egentligen ska jag jobba kväll både
lördag och söndag, men eftersom att jag är så snäll så bytte jag bort min söndagskväll
mot söndagdag. Hm, igårkväll efter jobbet kändes det inte alltför roligt, men va fan, det
funkade det med.

Idag när klockan ringde var jag i stortsett helt död. Patrik väckte mig halv tre inatt,
han lyckades somna så fort han la huvudet på kudden, men det gjorde ju tyvärr inte jag.
Så när jag änltigen lyckats somna, så ringde klockan halv sju imorse. YEY!!

Efter jobbet idag så blev det Donkenkäk. Oskar, Kalle och Patrik var väl lite "fyllehungriga" kan jag tänka mig.
Sen åkte vi hem till oss, killarna lekte rockstjärnor som vanligt och jag slocknade.
TK har varit här idag oxå, så nu är hylla äntligen på plats igen!

Nu ska jag gå och gotta ner mig i soffan framför tv:n (Patrik har ju fixat så vi får in TV400 nu!!!!!!!) och
vänta på att herr P ska komma hem :)

I watched his wildest dreams come true
Not one of them involving you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback