16 oktober.

Jahapp, då var ännu en jobbvecka avklarad, eller neej föresten.
Jag är bara ledig imorron och sen blir det till att jobba helgen,
vilket inte är alltför ovanligt nuförtiden.

Ajaa, i helgen var det marknad, men jag var inte nere.
Tycker inte att det är så himla roligt längre, så jag åkte till Nyken och kollade innebandy istället.
Efter matchen, som vanns av NIFarna, så åkte vi hem till Petra och Anders för att äta middag,
det var riktigt gott och mycket trevligt.

Efter maten bar det iväg hem för att göra sig iordning och sen ta sig upp till Linda och Noppe där det
bjöds på förfest. Milla var redan där, och när jag kom så gick Linda och Madde nånannanstans.
Senare kom både Molle, Natta och Jessica. Frammåt tio så började vi dra oss mot BK.
Vid två tiden så drog vi oss hemmåt, för det var alldeles för mycket folk tyvärr.

Söndagen blev som vanligt en riktigt slödag med mycket moff.
Både pizza och chips & dipp, mmm.

I veckan har jag, förutom att jobba, också hunnit med att storstäda, rensa och tvätta all tvätt,
så skönt att få det gjort så slipper jag göra det imorgon när jag är ledig, smaaart av mig,
och så var pappa här och fikade igår, mums!

Föresten, GRATTIS ÄNNNA!!! :)

Nu är det tvättstugan som gäller. TJAA!

Always and forever you and me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback