23 oktober.

Idag vaknade jag vid 11 av att det ringde på dörren, det var mamma som kompade
från jobbet, för att följa med mig till farbror doktorn, och samtidigt gå ett ärende åt sig själv.

Jag hade tid på röntgen kl 13.00, vi kom dit ungefär kvart i, jag anmälde mig i kassan, betalade
och skulle precis sätta mig så kommer dom och ropar in mig på direkten. Helt sjukt att man
inte behövde vänta i en halv timme - timme. Iallafall så gick det kanon på röntgen.

Sen var det bara att gå till doktorn för att se vad han tyckte. Där inne var dom tyvärr inte lika snabba,
men behövde bara vänta i 20 minuter. Doktor Hansson frågade hur jag mådde och hur det kändes
och jag sa att allt var perfekt och då bara log han med hela ansiktet och man rikigt såg på honom hur
nöjd han var :)

Efter sjukhusbesöket åkte vi in till stan en sväng, hämtade linser, jag köpte mössa och vantar,
och fick ett par regnbyxor av mamma, hon tyckte jag skulle ha de nu när jag är ute så mycket på dagis.

Patrik kom precis hem, han har hämtat sitt nya spel idag, NHL 2009 typ. Sitter och småkollar när han spelar
och det är läskigt vad verkligt det ser ut.

Nu ska jag hoppa in i duschen, vi hörs.

I'm so proud to call you my world

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback