29 oktober.

Å så var helgen förbi för länge sen, och jag har inte skrivit någonting om den.
I fredags blev det bara en helt vanlig slapparfredag, lite mat och mycket moff,
så som fredagar ska se ut helt enkelt.

I lördags ringde Petra och väckte mig vid tio och frågade om jag ville kolla på innebandyn,
ville jag göra det så skulle hon och Anders också åka, annars struntade dom i de, men jag
bestämde att vi skulle åka. Tyvärr var det inte den bästa match vi sett, andra perioden var
bra spännande, men resten av matchen var rätt tråkig.

När vi skulle åka hem från Uppsala efter matchen, så började vi åka mot det håll vi kom i från,
efter en stunds åkande så frågade Anders ifall vi kände igen oss, vilket varken jag eller Petra gjorde.
Vi åkte förbi en avfart för att se ifall det kanske fanns några skyltar mot Strängnäs, vilket det inte gjorde,
däremot fanns det en skylt som berättade att vi var 90 km från Gävle.
Nästa avfart hittade vi efter 20 minuters bilresa åt fel håll, niiiice.

På kvällen hade jag bjudit hit Nätts, Jessica och Ännna. Patrik och hans vänner skulle gå till Philip. Men icke.
De visade sig att dom också stannade kvar. Och även Milla kom hit en stund innan vi skulle gå. Så det blev ett litet gäng här hemma iallafall.
Tyvärr så missbedömde vi tiden en aning, så de blev en timmes köväntande utanför BK, för att sen hinna dansa i ungefär en timme, men vi hade kul när vi väl kom in :)

Söndagen blev en riktigt bakisdag, (eller slappardag, eftersom att jag aldrig blir bakis :P)
Patrik bjöd hit Jimmie och Kalle för att kolla på fotboll, det blev mat från donken (såklart) och
även hockeyturnering, där tydligen Jimmie ägde sönder Patrik och Kalle.

Måndagen var jag ledig, det var skönt att få sova ut på riktigt. Både igår och idag har det varit jobb på dagis.
Och idag var det "Spök och Trollfest", barnen inne på Spöketsavdelning var utklädda nästan allihopa,
och några av våra småttningar var också utklädda, så söta.

Nää nu ska jag lägga mig och vila en stund, för att sedan gå ner i tvättstugan och hämta mamma.
Men det blev en ganska rejäl uppdatering iallafall :)

I mean please, do you want a piece of me?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback