6 oktober.

Jaa, så var vi inne i oktober nu då, usch.
Eller njaa, så länge vädret håller i sig som det var idag så gör det absolut ingenting,
men ska det hålla på och regna och ha sig, så skulle jag gärna slippa denna månad.

De senaste dagarna har (som alla andra) bestått av jobb. I fredags hade jag ledigt, men
hela helgen å hela denna vecka är jobb, 10 av 11 dagar har bestått av jobb.
Visst är det roligt och man tjänar en slant, men samtidigt är det ganska påfrestande att
inte ha så himla mycket ledigt, så nu räknar jag dagarna till lördag och helgen, då jag är långledig!!

I lördags, direkt efter jobbet gick jag hem, bytte om och så kom Patrik och hämtade mig.
Dom sålde Saaben och sen åkte vi direkt till Orminge där det var matchdags.
Matchen var ganska så spännande, och NIF vann med 7-2. Efter matchen åkte vi raka vägen
hem till Strängnäs och Petra och Anders skjutsade mig till Sara, där det skulle vara tjejkväll!!
Alla tjejer var samlade, bara vi, det var ganska länge sen, så det var efterlängtat!
Det bjöds på tacos och tjejerna hade köpt dricka till mig, eftersom att jag skulle jobba, så gulligt :)
Och så slank det ner lite, lite vin också, mmm!

Efter middagen så flyttade vi oss till soffan för att spela VÅGHALS, inte direkt nån höjdare när man
är nykter kan jag tala om, men jaa, det funkade. Sedan började det bli hög tid för mig att gå hem och sova,
ganska tråkigt, när man visste att dom andra tjejerna skulle vidare till BK sen...
Jag hade iallafall en riktigt bra och rolig kväll, och det var kul att Molle hade kommit hem från Grums och,
så man fick träffa henne också :)

Gårdagen började med jobb, och sedan åkte jag hem och la mig och sov nästa hela eftermiddagen,
och resten av kvällen blev bara lugn den också, det behövdes.

Gick och la mig strax efter klockan nio igårkväll, och somnade nästan direkt. Vaknade vid ett inatt av att
det var värsta stormen ute, trodde att min balkong skulle blåsa av nästan, sen så somnade jag iallafall om.
Och imorse när jag vaknade så kände jag mig till och med utvilad, det har jag inte gjort på väldigt länge!

Nu ska jag kila!

This love I feel for you goes on and on :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback