22 september.

Nu blir nog Milla heltt överlycklig, jag har ÄNTLIGEN uppdaterat!

Hade tänkt att ha sommaruppehåll, men uppehållet höll i sig lite längre än planerat.
Det har iallafall hänt en hel del sen sist jag skrev.
Jag har jobbat en hel del, köpt lägenhet, flyttat in i lägenheten, Patrik har flyttat in i lägenheten oxå,
vi har varit i Karlstad och Grums och hälsat på Molle och Anders och kollat innebandy, jag har börjat på ett
till jobb, på dagis och det är niiiice, det har varit en del party, och jag har färgat håret!

Förra helgen var det inflyttningsfest och det var en hel del folk här, det var riktigt kul!
Och alla vi tjejer var samlade på samma ställe igen :)
Och nu ska jag jobba tre helger i rad, så nu blir det väl lugnt en stund, om det inte blir
en liten utgång nästa helg, eftersom jag ändå jobbar kväll då.

Nej nu ska jag gå och vila en stund, ska börja jobba klockan 18 igen.
Har jobbat sju dagar i rad nu, och kör dubbelpass idag, det tar faktiskt på krafterna.
Så nu ser jag framemot att få komma hem ikväll å veta att jag ska få sova ut på riktigt
imorgon, äntligen!!

you are the best :)


Kommentarer
Postat av: milla

JAAA! :D:D

Bra att de blev ett långt inlägg annars hade jag blivit besviken! ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback