23 september.

Självklart blir det en inlägg idag också, nu när jag börjar komma igång lite smått igen efter ett långt uppehåll!
Gick bra att jobba några timmar igårkväll, men var lite obehagligt hos en tant jag var hos, hon var så full
att hon inte kunde stå, usch...

Idag har jag iallafall äntligen varit ledig, så himla skönt att få sova ut på morgonen, tänkte jag.
Jag vaknade visserligen av mig själv, men redan klockan tio i tio, helt otroligt.
Men nu jobbar jag bara imorgon, sen är jag ledig torsdag, så det är ganska skönt.

Idag var jag en sväng till Etuna, fick en parkeringsbiljett av en dam, som tyckte att de var onödigt
att jag betalade massa pengar när hon hade så lång tid kvar på sin egen, kanon!
Fixade det jag skulle göra och sedan passade jag även på att ta ett varv på stan, var så länge sen
jag gick ett varv i affärerna.

Patrik beställde mat idag, så det blev kyckling, kroketter och currysås till, riktigt smaskigt, perfekt matlåda till helgen!
Nu ska jag kolla på Idol (som jag förövrigt inte hade en aning om att det var idag!!), ta något att äta och vänta på
att Patrik ska komma hem från träningen.


GoodNight Sweetheart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback