26 september.

Shit va fort en vecka går, nyss var det måndag och idag är det redan fredag, helt otroligt!
Dagarna bara rusar förbi!
Blev ingen bloggning igår eller i förrgår för jag var alldeles för trött för det.
I onsdags blev det heldagsjobb, från åtta till fem, fick jobba på avdelningen med dom större barnen,
och herregud vad dom pratade och skulle visa saker hela tiden!

Igår blev det en sväng till Etown för att sällskapa med mamma lite. Efter Etown så skjutsade mamma hem mig
så jag kunde vila en stund, för att senare åka tillbaka och baka bullar. Det blev både vanilj och kanelbullar, mmm.
När vi hade bakat klart så skjutsade mamma hem mig.

Idag har jag jobbat, varit ute nästan hela dagen, så nu ska jag snart krypa ner i sängen under ett varmt täcke
och vila en stund och senare så ska jag och Patrik till mamma och Tompa som har bjudit oss på middag ikväll!


jag älskar dig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback