29 september.

Jahaa och så var helgen över för denna gång också.
Visserligen bestod den av jobb (som dom senaste helgerna) men denna helg var det iallafall kvällsjobb,
så utgång kunde planeras in ändå, det var nice!
Jobbade till halv tio i lördags, åkte hem en snabbis, bytte kläder och sminkade mig lite och tog mig sedan
hem till Linda och Noppe som precis flyttat till Strängnäs.
När det var färdigfestat hos dom så åkte vi vidare mot BK där det var väldigt mycket folk.
Träffade även Anna och Sara ute, yey :)
Sedan var det hemdags, och vilken tur vi hade! Thorsén och Hampus satt i en bil och frågade om vi
ville ha skjuts hem, såklart man inte tackar nej till ett sånt erbjudande!!

Vaknade redan halv tio i söndags, eller jaa, Patrik vaknade och kunde ju inte låta bli att väcka mig också.
Skönt, verkligen! Försökte somna om, men gick inge vidare. Så bestämde mig tillslut för att gå upp istället.
Vid ett åkte jag och Patrik och hämtade Kalle och Oskar, för att sedan åka till Donken och äta "dagen-efter-mat".
Sen var det istortsett dags för mig att åka hem, byta om och åka till jobbet! Som tur var gick kvällen snabbt.

Idag har jag äntligen varit ledig, så skönt! Har fått lite gjort här hemma också, :)
Milla skickade det efterlängtade SMS:et förut!! Nu har vi ÄNTLIGEN hittat nummer 100!!!!!!
Faaaaan va vi är bra!!!

Put on your brake lights
You're in the city of wonder

Kommentarer
Postat av: milla

YEY! 100! Det är fan inte dåligt! ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback