10 april.

Idag är det långfredag. Fattar egentligen inte varför det kallas så, är den extra lång eller något?!
Iallafall, snart, eller om en stund kommer Molle och Anders (och Tyson såklart) hit, så ska vi ha sällskap.
Vi ska hem till mamma och TK och äta god mat, mmmm.
Det är många folk idag, 10 pers tror jag vi blev sammanlagt, trevligt.

Imorgon fyller systeryster 20 år så på kvällen blir det kalajs, kanonkul ska det bli!
Både hon och jag är riktigt taggade, dessutom sa Natta redan i onsdags att hon var taggad tills på lördag,
så det kommer bli en kanonfest och en kanonfödelsedag för min älskade syster, hoppas jag!!


Häromdagen var snyggingen längst upp till höger med i tidningen, mmm najs. ;)
bilden är iallafall tagen från
http://ekuriren.se/ .

Nej nu ska jag göra mig färdig.
Glad Påsk!

you make my heart beat

Kommentarer
Postat av: Näätts ;)

Japp jag är riktigt taggad! De kommer bli riktigt kul är jag säker på! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback