12 april.

Igår hade jag kanonkul!
Mycket folk var det som kom till Molle och Anders.
Wille var helt klart bäst, satt och spelade gitarr och vi sjöng med i låtarna.
Guitarr Hero kördes också, det var nice.
Tyvärr var det en granne som kom instormande, innan klockan ens var elva,
och skämde ut sig totalt, stackars människa.

Ute på BK hade jag också roligt, det enda som var dåligt var att det var inte allt
för bra och "känd" musik, bara dunk dunk dunk typ.

Hoppas du Molle, hade en kanonkväll! Det hade jag och det tackar jag för!

Nu till det mindre roliga.
Jag ska upp till vårdcentralen och trooooligen få penicilin.
Jag är riktigt säker på att jag har fått bihålsinflammation,
det bara dunkar runt i hela huvudet, fyfan.

Nu måste jag göra mig iordnig, så jag hinner dit.
Vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback