13 april.

Ääh? När jag skulle logga in här på bloggen, så gick det helt plötsigt inte att göra snabel-A,
och när jag äntligen kom in, så ser jag att datan har bytt språk till engelska, what lixom?

Iallafall, ringde till min käre pappa (som inte svarade) så jag ringde till min käre syster istället.
Visste att dom var i Etown, så jag frågade om dom inte kunde svänga förbi McDonken innan dom
åker hem, och joo det kunde dom, såå bäst!
Molle frågade pappa och Bitte om dom kunde svänga förbi, då hör jag pappa säga
"Men det kommer ju bli jättekallt" och Molle svarade "Men vi kan ju åka förbi i Strängnäs"
Pappa "Jaa, det kan vi ju iförsig". Haha, han är bra rolig min pappa.

Nu ska jag fylla på med lite Alvedon Forte, som för övrigt betyder "Alvedon Stark", då forte på latin betyder stark,
där ser man, man lär sig något nytt varje dag.

Hejs!

I'm sick and tired

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback