13 april.

Jahapp, precis som jag trodde igår.
Det var bihålsinflammation och för det fick jag en dubbel dos penicilin att äta två gånger om dagen i
tio dagar och jag och tabletter som är som natt och dag, fyyy.

Fast jag inte var på topp igår, ville jag gärna följa med ut och fira min moster som har fyllt år,
så ja, det gjorde jag. Väl därute så kände jag att mitt öra inte ville som jag. Det gjorde så ont
och knastra och lät konstigt, usch.
Resten av kvällen var det likadant, och imorse frågade jag Patrik hur det såg ut. "Det har runnit gult var."
JIPPI! Lite öroninflammation också är ju bara toppen, verkligen.

Nu ligger jag och kurerar mig. Tog en av mina starka alvedon (som egentligen var till för min höftvärk förut),
plus mina kåvepenintabletter vid 10-tiden och har sedan dess legat och sovit.
För tillfället mår jag iallafall lite bättre, men känner hur huvudvärken sakta börjar komma tillbaka.

Ursäkta för tråkigt inlägg, men jag är depp, det här suger.

Igår var det förresten 3 år sedan jag opererades!!!
Helt sjukt vad tiden går fort.

det går bra nu, kompis det går bra nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback