21 april.

Länge sen jag skrev nu, har helt enkelt inte suttit så mycket vid datan, har haft annat för mig.
Igår var första dagen som jag inte hade någon huvudvärk, överhuvudtaget, skönt.
Dessutom fyllde jag år igår, hela tjugo bast, jepp.
Det var fullt hus, från att jag kom hem från dagis vid tre tiden, till klockan var runt halv nio-nio,
puh, det är jobbigt att fylla år, men trevligt med så mycket folk :)

Jag börjar som sagt känna mig bättre, efter en lång tids sjukdom, uscha.
Äntligen har tabletterna börjat verka, och nu har jag bara åtta stycken kvar, JIPPI!

Var så slut igår när jag skulle sova, så jag tänkte ta mig en skön sovmorgon idag, mmm.
Sen vaknade jag av ett ryck klockan åtta imorse. Hörde hur det borrades och hammrades hos grannen,
och kom på att "Helvete, de var ju idag dom skulle komma och fixa ventilationen här!" och tyckte att
det inte skulle vara så kul om det kommer inte ett gäng gubbar, innan jag hinner öppna dörren
och se mig ligga där i natttröja och trosor.
Så jag sprang upp, satte på mig lite kläder och började plocka undan från igår.
Halv tio kom dom hit, kollade i två sekunder och gick igen, tjohooo!
Tack för den.

Nu ska jag iallafall lägga mig och läsa klart boken som jag har börjat läsa, så bra.
Sen ska jag dra mig mot jobbet.
Vi hörs.

free as a bird

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback