22 april.

Tog cykeln, som sagt, och hojade iväg till mamma.
Det tog inte lång tid, men det var väldigt kallt ute.

Vi började rensa på direkten, tre kartonger ska ner i källaren,
5 kassar med sopor blev det, och liiiite som jag ska spara här hemma.
Sen är det ju glashyllorna som ska ner, två tavelhyllor, en spegelvägg
och en soffa, som dom ska kasta.
Sedan ska det tapetseras om och bli mammas och TK's rum igen.

När vi var klara med rensadet tänkte vi cykla till Lasse och handla lite till maten.
Men mamma kom på att vi kunde ju cykla till Willys, och sagt och gjort så gjorde vi det!
Först förbi Cykelcenter för att fixa min kedja som hoppade till när jag växlade,
och sedan vidare mot Jysk, Intersport, Solberga och tillsist Willys!
Fick med mig ett nytt regnställ till dagis hem.
Kollade först igenom REA-ställningarna och hittade två jackor för 450 kr.
Men kollade även igenom barnavdelningen och hittade jacka och byxor för 300!!
Det satt som smort och jag blev nöjd!

När vi var klara cyklade vi hemåt och tog tid. Det tog cirka 20 minuter att cykla i lugnt tempo
och det är ju inte så farligt. Det kan vara bra att veta.
Jag fortsatte hem till mig, och sen åkte jag och Patrik bil tillbaka till mamma och TK
för mat. Spagettie och köttfärsås, mmm smaskens!
Fick med fem matlådor hem, kanon!

Nu är jag svintrött, tänkte göra mig iordning för sängen redan, så slipper jag tänka på det sen.
Sen är det ju Greys idag också, missade ju tyvärr förra veckan och även i söndags, skit.

Men ha en fortsatt trevlig kväll.

I am flying high


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback