23 april.

Puuh.
Idag har jag hunnit med massor!
Gick upp vid halv tio, käkade, klädde på mig, sminkade mig och så kom Natta.
Vi gick till stationen och tog 10.40 tåget till Etown.
Väl där gick vi i nästan alla affärer som man brukar gå i.
Fick med mig min efterlängtade klänning hem, en cardigan, en ny kajalpenna
och en värmeskyddande spray för mitt tunna hår, så nu kan jag äntligen platta håret igen, ;)
Innan vi skulle gå mot tåget käkade vi på Donken och sprang in på Bianco en sista gång.
Natta provade båda skorna och så fick hon med sig dom hem tillslut, sååå snygga!
Jag valde att inte köpa dom, inte denna gång iallafall, men jag tror att jag ångrar mig!

Precis när vi kommer till stationen så ser vi vårat tåg stå där.
Och precis innan vi ska kliva på, så stänger dom dörrarna!!
Så typiskt.
Så vi tog ett varv till på stan. Träffade på Nattas kusin på DUKA och
dom stod och pratade en stund, sen ser vi att klockan börjar bli mycket IGEN!
Så vi sa hej då och gick i rask takt till tåget och hann som tur var med denna gång!

När vi kom hem så sprang jag ner i källaren och bokade tvättid, så all tvätt är redan tvättad och ska nu bara torka,
så skönt att få det gjort!
Jag tog även ett varv på stan här hemma. Skulle lämna papper till arbetsförmedlingen och till försäkringskassan
och köpte hem en kyckling när jag ändå var där nere.

Nu tänkte jag ta hand om tvätten på en gång, kolla på tv och sen ta en lång härlig dusch, mmm.

Vi hörs!

Let's drop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback