24 april.

Imorse när klockan ringde bara flög jag upp!
Vaknade egentligen några minuter innan att klockan skulle ringa, och la mig och vila en stund extra,
sen när klockan väl ringde flög jag upp på direkten, utan att ställa om den en massa.
Anledningen till det var att jag såg att det var så fint väder ute, och när det är fint väder ute
är det jätteskönt att vara ute med barnen på dagis!
Gjorde mig iordning och åt frukost i lugn och ro, skönt. Tog sen cykeln och trampade iväg till dagis.

Dagen gick jättefort och helt plötsligt var det dags att åka hem. Eller ja, till IKEA.
Mamma kom och hämtade mig i hyrbilen, en petrolblå ford focus, riktigt snygg faktiskt.
Iallafall så kom vi iväg till IKEA och vandrade omkring där en stund.
När vi hittade allt vi skulle ha så började vi rulla hemåt.
Vi hade turen att hamna i världens bilköer, som mamma sa skulle lätta på efter Vårbybacke,
men icke, det visade sig att det inte var "vanliga" bilköer utan att vi hamnat i värsta trafikolyckan,
tjohoo!

När köerna äntligen började lätta efter 1 timme och 40 minuter så hör vi på radion att ytterligare en trafikolycka inträffat,
med fyra personbilar inblandade plus ett flertal allvarliga personskador, kul!
Från IKEA till Hallunda tog det lite drygt två timmar. Så sammanlagt på hemresan satt vi i bilen i
2 och en halv timme! Helt sjukt. Vi låg i knappt 20km/h på 110 väg lixom.
Aja, vi kom hem hela iallafall, och det är ju huvudsaken.

Nu ska jag skicka iväg ett mail och hoppas att allting blir klart :)

Föresten, nu har jag bara en tablett kvar, sedan är jag "friskskriven", ååh kanon!

God natt gott folk.

cause tonight I'm gonna take you higher

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback