26 april.

Igår hände mycket saker.
Vaknade första gången vid åtta när Patrik gick upp och skulle åka iväg.
Somnade sen om och vaknade vid halv elva av att mamma ringde.
Vid elva kom mamma och TK förbi och så gick vi ut till dagis för att hämta min cykel.
Påväg dit träffade vi pappa och Ubbe som satt och fikade och sen när vi var påväg
tillbaka från dagis, träffar vi pappa vid ICA och frågade om han ville följa med och fika igen.
Klart han sa ja till det, haha.

Efter fikat blev det systemet, där det typ inte fanns nånting alls, jätte utplockat.
Fick med mig en del iallafall.
Gick hem och lämnade drickat hemma och sen fortsatte vi hem till mamma och TK
där jag passade på att låna altanen och halvsov i solen.

När jag kom hem plockade vi undan lite här hemma, och sen blev det en dusch.
Fixade iordning mig och sen satte vi oss på balkongen i kvällssolen med en drink i handen, mmmm, perfekt.
Sen kom dom första hit, Milla, Oskar och Kalle, och sen droppade resten in.
Ja, det var min 20-årsdag som firades, och vilken kanonkväll det blev!!
Jag hade hur kul som helst, både här hemma innan och på BK!!

Patrik ringde vid halv tre tiden och sa att vi hade nattgäster.
Dennis och Robin från Nykvarn hade väl ingenstans att sova efter nån fest dom hade varit på.
Så Patrik bäddade på soffan åt dom. Herregud vad dom snarkade imorse, haha.

Idag har det varit lugnt, har varit jävligt bakis, jag som istortsett aldrig blir det, uscha.
och nu tror jag det är dags för sängen, är så jäkla trött, även fast jag sovit halva dagen typ.
Vi hörs!

we can get away and be chillin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback