28 april.

Jag bestämde mig tillslut för att åka hem till mamma,
och tur var väl det, för det var ju jättehärligt väder ute och alldeles lagom varmt ute!
La mig i solstolen och bara njöt och började läsa en ny bok, herregud vad jag läser böcker nu för tiden.

När jag kom hem lagade jag mat och plockade undan det sista,
och vid fem-tiden kom Gabbi och kollade på lägenheten. Det gick bra :)

Var även ner på Ica förut. Hämtade äntligen mitt egna mobila bredband, nästan 2 månader har det varit borta,
men som tur är behöver vi inte betala för det eftersom att vi inte har kunnat använda det.

Nu väntar jag på att Nätts ska höra av sig, så ska vi ta en lite promenix, skönt.

Vi hörs.

There's nothing else I can say


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback