29 april.

Frammåt halv åttatiden igårkväll hörde Nätts av sig.
Vi åkte till Willys för hon skulle handla lite.
Jag hittade mina favorityoghurtar som jag inte ätit på åratal, yey!
Sen åkte vi hem till Nätts och lämnade hennes grejjer.
Efter det tog vi oss en lång promenad.
Jag var hemma strax innan klockan tio och missade "Desperate", som vanligt nu mera, haha.

Idag har jag varit hos mamma igen, lånade altanen och låg och njöt.
Kändes som att det var jättevarmt, men när jag gick in och kollade hur varmt det var ute
så stod termometern på 16,5 grader, shiit!

Idag fick vi iallafall kontraktet på lägenheten, så nu ska det skrivas på och sedan ska jag
gå till SSM imorgon och lämna det och hämta nycklarna, jaa :)
Tror nästan att pappa och Molle är ungefär lika nyfikna som jag, haha!

Nu ska jag ta cykeln till jobbet, tjohoo!

baby goodbye, baby farewell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback