4 april.

Vad tiden får fort. Mars tyckte jag nyss började och så var den över.
Det kommer väl bli likadant i april. Veckan kommer gå jättefort,
sen blir det firande i helgen och veckan efter kommer troligen gå ännu snabbare,
sen är det min födelsedag och sen är det firande helgen efter och sen är det 1:a maj.
Helt sjukt.

Jag har haft fullt upp sen i torsdags kväll.
Molle och Anders (och Johan och pappa och Bitte) åkte ju till Tyskland igår morse,
så jag och Patrik är hundvakt. Tyson är helt galen. Vissa stunder springer han bara runt
med Patriks tofflor och busar som bara den.

Igår morse när vi hade varit ute och gått, så var han på världens bushumör,
så vi busade en stund. Sen hoppa han upp i sängen helt plötsligt och sen somna han.
Så jaa, det var bara för mig att lägga mig igen jag också. När jag sen skulle väcka honom,
så kollade han lite dumt på mig och la sig och somna om igen, haha.

Mamma och jag var en sväng till Etown igår, skulle hämta mina linser och så tog vi ett varv
i Tuna Park men hittade ingenting alls, tråkigt.
När vi åkte hem, hämtade vi Tyson så han inte skulle vara ensam, sen åkte vi och beställde mat,
och så fick han följa med hem till mamma och TK och sen gick vi därifrån igårkväll.

Skulle ha jobbat i helgen, men har sjukanmält mig. Är helt genomförkyld, hostar
snorar och nyser om varannat. Så nu är Patrik ute och går med Tyson.

Nu ska jag snyta mig, jippie, stackars min näsa!

Vi hörs!

I've been travelin on this road too long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback