7 april.

Usch, det här är verkligen inte roligt.
Har inte varit utanför dörren sen i söndags morse, när jag va ute med Tyson.
Min förkylning vägrar att ge sig. Jag bara snyter mig, nyser och snorar hela tiden.
Hade tänkt att jag skulle jobba idag, men nej blev inget av med det.

Mamma var iallafall förbi nyss och lämnade en yoghurt till mig, så jag skulle kunna få ner en värktabeltt
och slippa den jobbiga huvudvärken och få ner febern (som vi misstänker att jag har).
Jaa, usch va tråkigt det är att vara sjuk.

Molle ringde förut idag också, och tänkte be mig att gå ut med Tyson.
Men när hon hörde hur jag lät så tyckte hon att det verkade dumt och skulle ringa
Leffe och Milla istället för att höra med dom. Så Milla kom förbi och hämtade nyckeln som jag har.

Jag fick iallafall en jättebra nyhet igår!!
Pappa ringde från jobbet och berättade att min deklaration hade kommit, som jag har väntat!
Så han var snäll och svängde förbi med dom innan han skulle fortsätta jobba.
ÅÅÅH vad jag blev glad!!!!

Nu ska jag ta och lägga mig igen, måste ju bli frisk tills på torsdag när det är jobb på dagis.
På fredag ska vi bort till mamma och TK och äta påskmat och på lördag är det födelsedagsfirande som gäller.
Jag MÅSTE bli frisk - japp!

bittersweat memories

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback