8 april.

Idag vaknade jag av att mobilen ringde. Det var min optiker och jag antog att hon inte hade något bra att säga.
så jag struntade i att svara, för vem vill börja dagen på ett dåligt och irriterat sätt?!
När jag vaknade till "på riktigt" så gick jag upp och åt lite frukost och gjorde mig sedan i ordning.

Strax efter ett mötte jag Natta, hon visade sin lägenhet, niice, vilka grannar vi kommer bli, haha.
Sen gick vi ner till Prinsen där vi tog en god fika.
Efter fikan mötte vi upp Sara, som jag inte träffar på evigheter. Vi tog en sväng på stan.
Jag skulle in på Nordea och lämna in en lapp, om skattepengarna, så jag får tillbaka dom
lagom till midsommar, men det glömde jag ju, såklart.

Jag och Natta köpte en varsin påse godis men tro det eller ej, den står helt orörd på bänken i köket.
Patrik har inte upptäckt den än och jag har inte varit sugen!

Nu ska jag nog väcka Patrik som legat och sovit i soffan sen klockan sju typ.
Imorgon ska jag upp med Patrik, nästan. Ska vara på dagis klockan sju istället för halv elva, haha.

Gonatt!

sweatheart sleep tight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback