16 augusti.

Hm, jaa. Var ska man börja?

Jag har haft/har en riktigt "bloggsvacka" som alla "kända" bloggare säger när dom bara uppdaterat 5 inlägg på en dag.

Igår var det iallafall dags för beachen. Innan var vi hemma hos Näts, som vanligt typ, haha!
Där hade vi riktigt roligt, som alltid när vi träffas. Vi dansade och sjöng, spelade spel och pratade, det vanliga lixom.
Vid halv tolv tog vi taxi till andra sidan bron. Tyvärr kom ju inte alla av oss in, men vad jag hörde så hade dom en ganska trevlig kväll ändå!
Jag hade förväntat mig att beachen skulle vara sååååååååååå roligt eftersom att så många har pratat så mycket om de,
men njaaa, tyckte tyvärr inte att det var värt så mycket pengar, men men. Träffade ju iallafall lite folk som man inte träffat på länge och det är ju alltid kul.
När jag och Natta var ute och tog lite luft kom det fram två tjejer och hälsade på oss bara sådär och vi pratade en stund.
Vi tyckte alla fyra att det var kul att vi kunde hälsa och börja prata med varandra utan att någon av oss kollade "snett" på den andra, så som alla tjejer annars brukar göra mot varandra. Sen gick vi in och dansa lite med dom, och tillslut orkade vi inte mer så vi gick och satte oss.

Vid två när det stängde började vi vandra hemåt, bron kändes som en evighet och efter EN TIMME var jag hemma. En hel timme att gå från Mälarblick hem, det är helt sjukt vad segt vi måste ha gått! I försig så stannade vi en stund vi Ugglans och väntade på Milla eftersom hon skulle möta Linus, men ändå. Milla berättade om hur hennes och Molles kväll hade varit, :) Nu har vi lite att ta igen om tre veckor, då vi kommit hem från Tunisien.

Jajaa, där fick ni en liten återblick från gårdagen, hoppas nu bara jag återfrån min "bloggglöd" har ju en del att ta igen!

Nu ska jag lägga in lite bilder från de senaste helgerna. Dom PLUS Kolmårdenbilderna kommer väl upp i bloggen under veckan, förhoppningsvis. :)


Kommentarer
Postat av: molle

jalla jalla, iaf varannan dag kan du väl skriva? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback