17 augusti.

Haha, jaa varannan dag kanske jag kan slänga ihop nånting.

Tror jag ska försöka ge mig på att fixa till datorn nu, så jag får det gjort någon gång,
plus att Patrik är hemma idag och då kankse han kan hjälpa mig med det, vore lite snällt.

Tänkte dessutom att jag ska slänga in lite bilder också, så det kan hända att det blir lite mer uppdatering senare,
ooh nice va? haha.

Efter jobbet skulle jag åka och handla tre saker hade jag bestämt, mjölk, toapapper och jaa, nånting mer var det.
Jag bestämde mig för att åka till Willys och det skulle jag inte gjort. Väl därinne så hittade jag lite smått och gott som behövdes hem, så jag kom hem 300 kr fattigare än vad det var tänkt, jaa, så går det ;)

Nu blir det till att vila en liten stund, vi hörs!

hey ho, let's go

Kommentarer
Postat av: milla

Du åkte väl inte och handlade hungrig? Då lyckas man ju alltid komma hem med dubbelt så mycket än vad man skulle ha. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback