18 augusti.

Haha, nej jag var faktiskt inte hungrig när jag åkte och handlade, då tar man ju typ ALLT man ser
och det kan bli farligt dyrt om man bara tänkt handla lite :P

Igår tänkte jag lägga upp bilder från i helgen, men Patrik bestämde att vi skulle kolla på film, så jag valde "Bolt",
så jag fastnade framför tvn under kvällen. Filmen var så sjukt bra, älskar sånna filmer, haha!

Idag hade vi "vikariemöte" efter att jag slutat jobba. Vi vikarier blev bjudna på fika! Vi brukar alltid bli så "sura" när alla ordinarie får fika på sina möten, när de ordinarie får festa, när de ordinarie får gå ut och äta med mera, så idag var det våran tur. Det bjöds på två tårtor och bullar! Smarrigt. Tyvärr så var detta möte typ "slutet" för många, dom allra flesta ska börja plugga, och därmed flytta. Kommer sakna väldigt många, uscha.

Jajaa, här kommer lite efterlängtade bilder iallafall!

Molle, Nattas huvud och Jessica


Haha! Molle skulle förklara och visa hur Tyson hade gått,
det såg faktiskt riktigt roligt ut, fast det lyckades jag inte fånga på bild, tyvärr.


Dans


HAHA, en väldigt suddig Natta


En lite överförfriskad Sofia


Puss på Molle och Milla.
Ute och njuter av regnet, niiice


Dans, igen


Avslutande bild.
Som alltid när vi är hos Natta - spiskonst!


Kommentarer
Postat av: milla

Jag vill också se Bolt! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback