19 augusti.

Åh! Jag trodde att det underbara sommarvädret hade försvunnit för i år, men inte!

Sitter ute på balkongen och njuter av solen, mmm så skönt!
Håller på med den senaste Marian Keys boken, lite seg i början men nu börjar jag komma in i den iallafall.

Jag är ledig idag, men hade sagt att jag kunde jobba om det skulle behövas, så vaknade jag till lite grann vid kvart i sju och såg att det ringde, men jag orkade verkligen inte, så jag somnade om istället, det behövdes.
Men halv nio börjar en hund skälla! Helt galen, i en kvart höll det på, till slut kom äntligen ägaren och tog med den härifrån, himla tur det!

Jaja, snart blir det en sväng i spåret med mamma och Tompa, som fortfarande har semester, himla lyx!

Vi hörs senare!

we'll shine together

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback