21 augusti.

Jahapp!

Blev ingen uppdatering igår. Blev helt ändrade "planer" överhuvudtaget på kvällen.
Jag tillbringade hela kvällen på sjukhuset för att hälsa på Johanna : /
Vi åkte in vid fem tiden och var inte hemma förrän vid nio typ. Men tiden flöt på ganska bra därinne.
Johanna och Jenny hade varit där från runt nio på morgonen och stackars Johanna var tvungen att stanna under natten.

Patrik ringde mig vid tio i tio igår. Jag stod i tvättstugan hos en av våra gamlingar - tur det.
Han berättade att Johanna hade varit med om en olycka och att ingen visste hur det var med henne,
fyfan vilken hemsk känsla jag hade i kroppen resten av dagen. Kändes skönt att Petra ringde och frågade om jag ville åka med och hälsa på henne.

Ska ta och höra av mig om en stund och kolla hur det är med henne, uscha!

Men först och främst måste jag lägga mig en stund, är så himla trött!

baby you can see me

Kommentarer
Postat av: milla

Oj, vad är det som har hänt? Hur är det med henne?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback