24 augusti.

Sista jobbdagen imorgon, sedan bär det av - det ska bli så himla skönt!

Petra, Anders och Johanna var här en stund igår eftermiddag, de hade visning på huset och passade på att komma hit och fika under tiden, smarrigt. När dom gått gick jag och la mig på direkten och drömde sedan om att det ringde på dörren. Efter en stund vaknade jag och tänkte att "hm, det kanske ringde på dörren på riktigt" så jag knallade fram till dörren, men där stod ingen. Sen såg jag cykelnyckeln på golvet och öppnade och ropade och fick höra "Men vad i helvete Soffan!" HAHA, då hade pappa, Bitte och Molle varit förbi, och precis när jag hade öppnat hade dom gått ner för alla trappor igen, ;)

Idag var återigen Anders och Johanna här, visning igen. Anders och Patrik var ner och fixade mat, mmm.
Jag och Johanna kollade på tv och jag tror att vi båda skulle kunna somnat vilken minut som helst. När dom gick så ringde jag Molle och vi tog oss en liten promenad med jycken och satte oss och pratade vid sjön :)

Nu ska jag leta fram någon bra film och sedan slänga mig i sängen, ska bli så himla "gött".
Vi hörs!

5 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback