4 augusti.

Idag fyller Bella år, så jaa, grattis igen!! Hoppas att du har haft en bra dag!! :)

Har tillbringat dagen med mamma i storstaden idag - Stockholm.
Det var mysigt. Vi gick i vårat tempo och kollade i massa affärer.
Tillslut blev vi för hungriga och gick och käkade lite mat, mums.
När vi precis ätit färdigt kom Molle förbi! Sedan gjorde vi sällskap och gjorde ett par affärer till,
innan vi tillsist gick mot stationen igen.

När vi kommit hem till Strängnäs igen så bjöd jag mamma på glass i hamnen, eftersom att hon bjöd mig på mat i Stockholm. Det var gott och efterlängtat, haha. Sedan åkte vi en sväng innan jag tillsist skjutsade hem mamma.

Imorgon efter jobbet ska jag ringa Bredbandsbolaget - idag verkligen tokvägrar min dator att ansluta till Internet,
det funkar jättebra på stora datorn, men inte på min, det är helt sjukt. När jag ÄNTLIGEN lyckats få anslutning så bryts det och det står att modemet inte får någon anslutning och när det funkar och jag IGEN fått anslutning så bryts det och står att modemet inte får kontakt med internet, sååååååå irriterande. För tillfället sitter jag istället inne på mitt mobila, det funkar helt okej, meeeen jag lägger in bilderna från Kolmården när det riktiga är igång igen!

Nu ska jag kila! Vi hörs!!

I belive

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback