1 december.

Jaa, då var vi inne i julmånaden nu då!
Tänk vad fort tiden går och tänk bara vad snabbt den här månaden kommer att gå, helt sjukt! Jag har två julklappar kvar att inhandla och det känns väldigt bra, eftersom jag vet vad jag ska köpa!

Igår var vi som sagt och kollade innebandymatch i en jättestor hall i centrala Stockholm, Puttes nya lags hemarena, jäklar vad jag var imponerad!! Patrik valde dom sämsta platserna precis bakom "klacken" som skulle stå upp hela matchen, så det var bara att byta i periodpausen. Matchen var dessutom tvsänd, så jag fick se den lilla tjejen som alltid intervjuar spelare och tränare och hon var lika liten som jag! Det är inte ofta! På måndag gör han sin första träning och jag hoppas verkligen att han trivs!

När jag kom hem från jobbet idag la jag mig och läste och läste! Den är ju så bra så man bara inte kan sluta! Läste i två timmar och sedan somnade jag en stund och när jag vaknade var maten färdig! Det kanske man borde göra lite oftare.

Nu har mister P åkt på träninge så jag ska ta tag i en storstädning, gå ner i källaren med TVÅ av våra dammsugare och lite annat skit och hämta upp lite julgrejer nerifrån, så det blir jättefint. Har ju inte haft någon tid alls i helgen att pynta, så det blir idag. Ska även ta hand om lite tvätt och disk, så skönt att få göra det i lugn och ro, haha.

Nu ska jag sätta på hög musik och ta tag i städningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback