10 december.

Japp, idag är det den 10 december vilket innebär att Molle - Malin, har namnsdag, vilket jag ALLTID brukar glömma, men icke idag! Slängde iväg ett sms för en timme sen och hälsade grattis, jag tror hon allt kommer bli lite förvånad!

Idag har jag varit hemma från jobbet, har ju mått dåligt nu några dagar i rad och haft jättesvårigheter med sömnen, och imorse hade jag jätteont i magen, jag pratade med mamma och vi kom fram till att det troligen är magkatarr efter en massa skit och så.. Så om en stund ska jag ner till apoteket och kolla efter lite piller.

Jag glömde ju säga att det var bebishysteri på jobbet igår. Vi hade ju som sagt grötfest och båda Veronicorna hade med sig sina pluttisar. Belle 6 månader och Thilda 3,5 månader. Folk blev som tokiga! Och jag fick den stora äran att bära omkring på Thilda, då Veronica gärna ville äta lite också. En sån söt lite unge, hon skulle stå upp hela tiden, absolut inte sitta i knät, kolla på allt och alla och inte ens gråta när hon såg mig.

När vi skulle åka hem sen åkte jag och mamma på världens skrattanfall, helt otroligt. Vi skrattade och skrattade och det tog aldrig slut. Vi hade inte ens någon anledning till det! Till och med när mamma släppte av mig här hemma och jag skulle gå från bilen till dörren gick jag och tokskratta för mig själv, herregud, men roligt hade vi!

Nej, det här duger inte, mer jobbsökande och sedan väntar duschen.

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback