14 december.

Japp, jag vet att jag har varit jättedålig på att uppdatera här, men jag har haft fullt upp!

I lördags var det dansbandskampen som gällde. Molle och jag skulle dit, men blev hembjudna till pappa och Bittes kompisar, haha. Det kändes ju lite märkligt att hänga med dom, men eftersom att Tobbe köpt cider även till oss så kändes det lite oartigt att inte gå dit. Vi gick inte förrän strax efter sju, för att inte vara där sååå länge, men ändå kom vi inte iväg till Dansbandskampen förrän halv nio typ.

Väl därute så var det hyfsat trevligt ändå. Det var ju inte riktigt våran typ av musik, men några danser blev det allt. Och herregud vad stort det var där! Jag har ju aldrig varit i hallen överhuvudtaget förut, så det var lite roligt det också. Vid tolv delade vi taxi med ett gulligt äldre par, som skulle mot BK hållet, dom betalade halva taxiresan åt oss, då dom tyckte det lät så mycket att betala.

Igår var vi nere en sväng på luciafirandet i Ugglans Park, men njaa, det var väl inte så jättemycket att hurra över. Det skulle börja vid tre och tjugo i fyra kom själva lucian med tärnor och när dom väl började sjunga så hörde man ingenting alls, japp, så var det..

Nu har jag precis ätit en tallrik med makaroner och salt, mmm vad gott det är. Så nu väntas det jobb om en liten stund, uscha, men det går nog bra, hörde att jag skulle jobba med Lisen idag och det är roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback