15 december.

Japp då var jag äntligen hemma för dagen!

Gick hemifrån som vanligt vid kvart över sju imorse. Det var världens snökaos redan då och absolut inte roligt att springa omkring i hela dagen lång! Jag blev glad när jag kom till jobbet iallafall och såg att jag hade en kort och lugn dag framför mig, då jag som vanligt när jag jobbat kväll, sovit alldeles för några timmar inatt. Men det blev inte riktigt som jag tänkt mig, då jag fick jobba över i en och en halv timme och där efter skynda mig hem.

När jag kom hem kasta jag på en kastrull med mackisar och slängde i några köttbullar i en matlåda. Hampus var snäll och kom och hämtade mig så åkte vi tillsammans till Posten, där vi båda kommer jobba nu under veckan, niice. Men idag var det bara jag och två till som jobbade, medan Hampe körde uteturen, hoppas på roligare sällskap imorgon!

TK och mamma hämtade mig när jag slutade strax efter sju och då bjöds det på donken!! Jag blev överlycklig när dom sa det!!
När jag skulle lägga mig igårkväll efter jobbet så märkte jag, precis när jag lagt mig i sängen att jag var VRÅLhungrig verkligen. Jag hade inte tagit fram något mer bröd än det jag skulle ha på morgonen och orkade inte ställa mig och göra något avancerat, så kliver Putte in genom dörren strax efter tolv med en påse från Donken!!! Jag sa att jag var jättehungrig och fick en cheeseburgare som jag åt I SÄNGEN! Snacka om att vara trött, och gud så gott det smakade, därför blev jag öven idag sugen det, att äta på riktigt, haha.


Nej nu ska jag odla lite på min farm innan jag hoppar in i duschen! Imorgon väntar en ny dag. Hoppas bara mister P kommer hem skapligt idag och väldigt gärna oskadd, då han är ute och åker på stora vägarna, uscha!

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback