17 december.

Idag var jag ledig, så himla skönt.

Dock så ringde klockan vid åtta, då jag och Putte skulle lämna hans bil på service och sedan ville han ju inte gå hem från KIA, smart drag tycker jag, då det har varit halvt snökaos idag också, blääää!
När vi kom hem gick jag och la mig igen, och vaknade vi tolv igen! Skönt faktiskt.

Vid två tiden var jag på Posten igen och det gick riktigt bra idag, kanske för att vi var två pers fler än förut. Vi blev klara med allt idag och fick även sortera resten, skönt att få göra lite annat.

Jag kan vara glad över alla mina ansökningar och CV'n jag gjorde igår, redan idag hade jag fått svar från ett ställle! Dom vill att jag kommer på intervju antingen nästa vecka eller efter jul. Det blir efter jul, då jag jobbar hela nästa vecka. Men jag blev väldigt glad iallafall!

Nu ska jag göra mig iordning inför natten!

Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback