2 december.

Jaa, då var även denna jobbkväll avslutad. Nu återstår två kvällar denna vecka och EN kväll nästa vecka, så himla skönt.

Putte sov i soffan när jag kom hem, han som brukar sitta och spela och sova sent. Han var helt slut, jag fattar inte varför. Vi kollade även på matchen, Barca vann, såklart, och även denna gång fick Zlatan, den jäveln, göra mål. Det är väl kul för honom, meeen, ja de flesta vet vad jag tycker om honom.

Idag var jag och mamma nere en sväng på stan innan jobbet. Hon köpte julgardiner åt mig och lite juldukar, det var snällt! Sedan åkte jag ut till Solberga och köpte en julstjärna och några nya krukor, så nu börjar det bli julfint även här hemma. Gardinerna åker upp imorgon innan jobbet. Dom måste bara strykas först, hejja!

Nu ska jag borsta gaddarna och läsa min bok. TJOSAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback