20 december.

Nu är det bara fyra dagar kvar till självaste julafton! Det har gått sjuktsnabbt i december.

Idag var det min tur att ringa och väcka Molle. Hon ringde och väckte mig igår morse vid tolv, så idag när klockan var lika mycket tänkte jag att hon måste ju vara vaken, men icke! Hon var helt nyvaken! Vi bestämde iallafall träff, då hon gärna ville ta ett varv på stan. Sagt och gjort. Efter en och en halv timme var det dags för mig att åka till jobbet en sväng. Idag var det jättemycket som skulle sorteras, nästan det mesta på hela veckan, helt sjukt!

Mamma kom och hämtade mig och så åkte vi till affären och handlade lite och sedan åkte vi hem hit. Mamma och jag käkade och sedan kom Johanna hit. Mamma började med knäcken och jag och Johanna klädde granen!!! Nu står den på plats och Patrik kommer att döda mig imorgon, tihiiiii. Tur att jag inte är hemma när han kommer hem!

Samtidigt som vi klädde granen så följde vi Puttes första match för nya laget, och det gick bra. Det blev vinst och Patrik hade fått spela lite grann iallafall! Inte helt dåligt!

Nej nu ska jag spela lite "Super Mario" innan jag ska lägga mig och sova!

NattiNatt!!

Kommentarer
Postat av: Wictoria

Tack gumman. Japp jag trivs super bra :D Hur äre med dig nu i vintervädret då? kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback