8 december.

Oh vad dagarna rinner iväg!

Idag har jag fixat klart alla julklapparna utom EN, jag har kanske en aning om vad det blir, men det är inte helt klart ännu. Beror på vad det finns för alternativ. Skönt att vara ute i god tid iallafall, sen är det bara mammas julklapp som ska fixas lite innan den är riktigt färdig också, det kommer bli så bra.

I lördags efter matchen kom Johanna hit. Vi hade pratat om att gå ut, men varken jag eller Johanna var särskillt sugna eller taggade till det, så vi satt här hemma och pratade, tittade på tv, snokade på internet och fixade farmarna och cafeérna på Facebook, haha vilka nördar vi är! Det var iallafall väldigt mysigt och vid fyra tiden började vi röra oss ut, för att få lite luft och för att vi började bli trötta.

Nu ska jag tvätta bort mitt smink, krypa i pyjamas och söka lite jobb åt Sthlm's hållet till! Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback