1 februari.

Igår fyllde som sagt världens bästa Milla 20 år och självklart bjöds det på party!
Jag och Molle var dom första tjejerna från oss som kom. Med oss hade vi Millas
presenter och jag tror att Milla blev glad!

Jag och Molle tog för oss av fikat som var väldigt smarrigt, och sedan började
allt fler människor droppa in och partyt började.
Hade hur kul som helst hos Milla, Natta är så skön när hon har druckit lite.
Eller ja, det tycker jag nog för att vi blir så "lika" på nått sätt, haha.

Vi tjejer beställde taxi till BK, vi ville ju inte gå enda dit i kylan.
Tyvärr så fick vi ju köa en stund innan vi kom in, men inte tjura vi för det.
Det var vi som stod för underhållingen i kön vill jag lova. Vi tutade i våra tutor
och sjöng för fulla muggar och hade det hur trevligt som helst.
Tillslut var vi äntligen framme vid vakten och när han fick syn på mig så var han ju bara tvungen
"Men du är ju så liten så man knappt kan se dig", hm, den har jag aldrig hört förut ;)

Jag hade iallafall en kanonkväll.
Tyvärr var det ju några som förstörde den. Förstår inte vad problemet är.
Jag har inte gjort någon av dom nånting alls, det är bara så onödigt.
Låt mig vara bara, okej.

Tur att jag har världens bästa storesyster, världens bästa tjejkompisar
och världens bästa pojkvän. Jag älskar er allihopa och jag hoppas att ni vet det!!
Hoppas ni hade lika kul som jag hade, och att inte det förstörde eran kväll.


you are my whole world, I love you

Kommentarer
Postat av: milla

Jaa, jag blev skit glad! :D Taack för en superbra födelsedag! Vi älskar dig med! :) <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback