10 februari.

Usch vad tiden går fort.
I fredags firades pappa som fyllde år.
Det blev massa gott fika!
Han fick en ny mobiltelefon av oss och han lovade att han skulle ha med sig den.
Igårkväll kom han förbi en snabbis och visade stolt upp mobilen och sa "Jaa, jag sa ju
att jag skulle ha den med mig" HAHA, jaa, det har ju bara gått 3 dagar, snart kommer han
säkert glömma den igen!

På lördagen var det tänkt att vi skulle fira Sara med bowling, melodifestival och utgång.
Tyvärr blev det inte något av det för mig, då jag på morgonen inte kunde stå på benen,
huvudet hängde inte alls med, jag mådde illa och var allmänt hängig, det var riktigt läskigt.
Jag låg i sängen hela dagen och hela kvällen, tog mig upp och kollade melodifestivalen,
annars sov jag exakt hela dagen.

Men redan i söndags kände jag mig bättre, mådde fortfarande rätt illa till och från,
men mycket bättre än lördagen.  Vi åkte upp till Petra och Anders och käkade lite mat
och sen åkte vi till Värmdö för att kolla på match. Jag tror att både jag och Petra var lite
trötta för vi skrattade en hel del, :)

Jag börjar faktiskt bli mycket bättre på att följa mina tv-program nu.
Har faktiskt inte behövt använda Millas tips om att skriva upp dom. Efter att hon
gav mig det tipset så har jag inte missat ett program. Kanske för att hon sa åt mig på skarpen, nej då.
Så idag har jag både kollat på "Las Vegas", "Shear Genius" och "Såld på hus", inte illa.

Nu ska jag "skissa" vidare och vänta på att mister P kommer hem,
åh jag hoppas verkligen att han kan svänga förbi Statoil och köpa en snickers åt mig,
är så himla sugen på det efter att dom har börjat visa reklam för det igen!!

baby you're dreaming

Kommentarer
Postat av: milla

Haha, tur att du inte behöver skriva ner! Jag tänke skicka sms till dig igår när shear genius började men höll på med annat så jag glömde. :P Fast du brukar vara ganska bra på att skriva ner på mobilen så det piper till när de är något som du inte ska glömma. :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback