13 februari.

Då var man hemma från jobbet då. Som sagt, dom där barnen, jag bara älskar dom.
Idag när vi satt och åt så sa en liten flicka vid Petras bord till mig "Sopia, jag tycker om dig...
JÄTTEMYCKET!!" asså åååh man bara smälter. Hur kul är det inte att höra något sånt lixom!

Ikväll vet jag inte vad som händer, eller jag har planer på att bara ta det lugnt,
beställa en pizza eller något liknande och bara chilla i soffan och kolla på Let's Dance, mmmm.

Imorgon har vi inte planerat någonting alls, vi tar dagen som den kommer helt enkelt.
Och på söndag är det såklart match som gäller. När Petra gick från jobbet förut så ropade hon
"Ja, vem vet, vi ses kanske i helgen. Ehm, på söndag kanske" haha, bara för att jag alltid åker med dom.

Åååh, jag hoppas att Patrik kan svänga förbi hos Kalle en sväng, vore ju inte helt fel
med de 4 senaste LOST avsnitten direkt!

you make me feel so good


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback