15 februari.

Igår blev en lugn dag.
Tog en promenad i solen, gick sen ner till stan och kollade en sväng.
Gick förbi Prinsen och köpte en hjärtformad liten tårta till Patrik och mig!
Mamma och TK köpte med sig fika och kom hit och fikade, sen åkte jag å TK till
ÖB en sväng och sen åkte jag hem igen.

När jag kom hem så låg det ett jättesött kort i brevlådan. Det var från Molle.
Ååh vad glad jag blev!!

På kvällen tog vi det bara jättelugnt, låg i soffan och kollade på melodifestivalen,
och sen film innan vi gick och la oss.

Idag har det varit innebandy, och idag var det verkligen superkul att kolla.
Killarna var jätteduktiga idag, och slog serieledarna (?) med 3-10!

Nu ska jag slänga mig i soffan, kolla på GossipGirl och så ska vi moffa rejält,
eftersom det inte har blivit det under resten av helgen!

give me memories forever


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback