18 februari.

Det gick bra med mäklaren idag. Hon skulle ta med sig informationen till sina kollegor
och så ska dom gå igenom lite.

Efter att mäklaren hade gått så vilade jag en stund och sedan började jag med maten.
Fläskfilé, kroketter och sås. Jäklar vad nöjd jag blev.
Patrik tyckte att det var gott, Molle tyckte att det var gott och även jag själv och då har jag verkligen lyckats.

Molle kom förbi, som sagt. Hon hade Tyson med sig. Hon fick även lite mat.
Vi gick en sväng på stan och sen tillbaka hit för att hämta Tyson och sen gick vi hem till henne.
Efter en stund så gick vi vidare till pappa och Bitte som böjd på fika, det var gott!

Det har varit en bra, trevlig och rolig dag, tack för idag systeryster!

Nu är det Grey's och apelsin som gäller och Patrik sover redan... Som vanligt på onsdagar.

you're so beautiful

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback