19 februari.

Imorse när jag vaknade var  jag faktiskt skapligt pigg.
Gick upp tio minuter tidigare än vanligt så jag hann tillochmed äta frukost.
Jobbet har gått jättefort idag.

Efter jobbet så skulle jag egentligen till Balanze där jag hade fått
en provträning av Anna, så gulligt :)
Men fick hoppa över det idag, och ta det en dag nästa vecka istället,
då jag inte känner mig helt på topp, usch.

Molle och jag tog en sväng till "Nästan nytt" och sen gick jag till af.
Där inne gick det väldigt fort idag faktiskt, om man jämför med sist jag var där
och fick vänta i nästan 2 timmar.

Jag tror jag ska lägga mig och vila en stund nu, då jag fortfarande känner mig lite konstig.
Hoppas det blir bättre snart, för i helgen ska jag ju jobba, YEY!

sail away with me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback