21 februari.

Mötte som sagt Milla vid kebaben idag. Hon beställde sallad och jag körde på en kebabtallrik.
Åt knappt upp halva, men det gjorde inget, för få hade jag middag ikväll också.
Det var iallafall ett trevligt lunchsällskap :)

Igår var jag i Etown. Jag hade med mig Molle som sällskap och det var jättekul.
Länge sen vi gjorde något sånt tillsammans. Okej, kanske inte den bästa dagen
att åka och shoppa på, då det är lön om några dagar, men lite hittade vi minsann.

När vi kom hem så lämnde jag Molle hemma, åkte hem, sa "Hej" och "Hejdå"
till Patrik, eftersom han åkte direkt när jag kom hem typ.
Hämtade upp Molle efter en stund igen och sedan åkte vi till Cleopatra och beställde mat
som vi tog hem och käkade hos Milla, mmm, det var gott.

Vid sjutiden kom Patrik och hämtade oss, vi skjutsade upp Molle och Milla till Linda och Noppe,
och sen åkte vi hem och lämnade bilen.

Ikväll har jag jobbat, jippie! Visst är det skönt att få sova ut på helgerna, men
samtidigt är det så jävla tråkigt då man vet att nästan alla andra är lediga och kan
göra vad dom vill. Meeeeeeen, jag påminner mig om att det snart är den 25 som betyder lön,
då går det alltid genast lite bättre att jobba.

Patrik står redan och borstar tänderna, så jag ska nog ta och göra samma sak.
Vi kollade nyss klart på "Hot chick" och hittade "Den där Mary" på canal plus nu, kanon.

Vi hörs imorgon!

good night sweetheart's

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback