24 februari.

Idag när jag vaknade hoppade jag in i duschen.
Sedan kom mamma förbi och vi tog en lång härlig promenad i vårsolen, typ.
Efter det gick vi in till Prinsen för lite frulle, ost och skinksmörgås och en varm choklad med vispgrädde, mmmm.
Vi tog ett varv in på Hemtex och även en snabbis inne i Präntaren innan det var dags att gå hemåt.

Mamma var snäll och skjutsade mig till jobbet, och jaa, sen fattar ni vad jag har sysslat med
under resten av kvällen antar jag.

Det stora samtalsämnet hemma hos alla tanter är att Victoria och Daniel ska förlova sig, herregud,
dom har varit helt galna med det hela kvällen. "Nej men har du hört! Nu ska dom äntligen snart gifta sig!"
Haha, jaa vad säger man!

Idag åt jag min första semla för året också. Tänkte köpa på Prinsen, men Marianne var så stressad
bakom disken, så jag sa att jag kommer tillbaka någon annan dag och handlar där istället, det tyckte hon lät bra.

Nu ska jag ta och göra två smörgåsar att äta på.
Och imorgon är jag ledig, skööööööööönt!!

if you will, you can

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback