27 februari.

Är nyss hemkommen från Nykvarn, sista seriematchen för iår.
Matchen var ett riktigt sömnpiller, särskillt om man som jag, redan var jättetrött.
Dom som tur är så vann dom iallafall, alltid nått.
Domarna var roliga, jag tror det var rekord av utvisningar idag.
Vi buade ut domarna i slutet, haha, alla på läktarn tog i från tårna.

Petra berättade om sin mamma, alltså Patriks mormor.
Eftersom mormor'n varit så snäll mot Patriks gammelmorfar+mormor
och skjutsat dom så mycket till sjukhuset, eller var det var, så skulle han iallafall
tanka bilen åt henne, men Patriks mormor tyckte de var lite pinsamt att komma
med tom tank och låta dom tanka den, så hon tankade lite innan.
När gammelmorfar sedan skulle tanka bilen gick det i TRE liter, haha, det var inte mycket.

Eftersom Patrik hade tidig samling idag och ska fira med laget ikväll,
så hade jag gjort iordning mat innan han skulle dra. Fläskfilé, barbeque potatis och gräddsås och ärtor.
Mmmm, minst lika gott som förra gången, jag börjar bli riktigt bra i köket...

Jobbet idag gick ganska segt faktiskt, eftersom att jag knappt sov inatt så var jag extremt trött.
Fast det var vi ganska många som var, så vi fick oss en hel del skratt ivarjefall!
Jag och Ida hade en väldigt rolig stund i slutet på dagen, herregud vad vi skratta.

Nej nu ska jag dricka och äta lite gott, lägga mig i soffan och mysa en stund
och sen sova, för imorgon ska jag upp med tuppen, tjohooo!

all we need is love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback