3 februari.

Igår kväll gick jag som sagt och la mig i soffan, med ett stort glas med iskallt vatten
och lyssnade till när Patrik spelade NHL. Vid tio-tiden gick vi och la oss.
Efter att vi hade legat och pratat ett tag så somnade Patrik direkt, jag själv låg och tänkte
och kunde absolut inte sova. Tillslut tänkte jag att klockan inte kan vara så mycket mer än halv elva
så jag satte mig upp och kollade klockan. Den var HALV TVÅ!!!! La mig ner och tänkte att nu måste jag sova,
men lyckades ändå inte, så efter en liten stund kollade jag igen, och då hade den blivit TIO I FEM!!
Herregud, jag vet inte alls hur mycket eller lite sömn jag verkligen fick!

Idag har jag iallafall jobbat, även om det var extremt jobbigt att gå upp imorse. Det blev som tur var en hyfsat lugn dag faktiskt, ganska skönt.
Efter jobbet kom mamma med bilen. Jag skjutsade hem henne och åkte ut till Willys
för en riktigt storhandling, jag tyckte att det skulle vara skönt att få det gjort på direkten.
Även fast jag var där ganska tidigt så var det himla mycket folk.

När jag kom hem med all packning hade Patrik redan kommit hem.
Han stod och lagade mat. Kött, kroketter och gräddsås, mmmmmm vad gott!! :)
Sen gick han och la sig och sov en stund.

10 minuter innan han skulle upp för att åka på träningen så gick jag och la mig bredvid honom
och slocknade direkt, vaknade bara när han skulle åka och sen somna jag om igen och
vaknade inte förrän klockan nio igen!!
Kan ju bero på att jag inte sov särskillt mycket i natt, som sagt.

Nu är det inväntning av Patrik som gäller, borsta tänderna också kanske.
Tur att jag har sovmorron imorgon iallafall!

So I turn my head to the north, swallow that pill that they call pride

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback