13 januari.

Oj, nu var det riktigt länge sen det skrevs något här. Men jag skyller på mycket jobb
och då tänker jag inte så jättemycket på att jag "måste" uppdatera här någonting.

Nyår var lyckat, nästan alla tjejer på samma ställe (Natta saknades dock).
Jag och Sara drog oss hemåt redan vid ett tiden, då vi båda satt och halvsov!
Efter nyår så har tiden istortsett gått åt till jobb, pengar, pengar, pengar, ;)
Nej men jag har inget att klaga på, jag trivs jättebra!

Molle jobbade oxå häromdagen! Kändes lite som sommar, eftersom sist vi jobbade
tillsammans var i somras, men det är kul att ha henne hemma igen :)

I lördags agerade jag "fyllechaffis" åt en jobbarkompis, hon ringde redan halv 2, så det gjorde inte så mycket.
Vid 3 tiden kom Patrik hem, och klockan 7 på söndagmorgonen (!!!!) så ringer det på dörren!
Det var Jimmie som skulle hämta sin mössa, för att åka till Stockholm (WTF?!?!).

Nu har jag precis fixat matlåda, ska göra iordning mig och sen gå till jobbet.

Vi höres!

I'm patiently waiting

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback